برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

قاب آیفون 12 پرو مکس یوگرین LP417

امتیاز: نظر بدهید!

Ugreen LP-417 Iphone 12 Pro Max 6.7inch Phone Case / 20457 - 20458

نام تجاری:
رنگ
  • مشکی
  • سرمه ای
گارانتی
  • سلامت فیزیکی کالا
120,000 تومان
به جای 0 تومان
کاتالوگ : دانلود
علاقه‌ مندی
اگر موجود شد خبرم کن!

با خرید این محصول می توانید 1 امتیاز وفاداری دریافت کنید، که در صورت ثبت سفارش می تواند به یک کد تخفیف 1000 تومانی در سفارشات بعدی تبدیل شود.

توضیحات

نقد و بررسی قاب آیفون 12 پرو مکس یوگرین LP417

گوشی های آیفون از گذشته تاکنون نظر طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده اند. برند آیفون در تولید گوشی های خود بسیار موفق بوده و به تازگی آیفون 15 را به بازار عرضه کرده است. گوشی های آیفون به دلیل قیمت بالا و ظرافت، به حفاظت بالایی نیاز دارند. بنابراین برای حفاظت از گوشی های آیفون همانند سایر تلفن های هوشمند باید از قاب یا همان گارد گوشی استفاده کنید. گارد‌ها و قاب های گوشی در بازار از تنوع بالایی برخوردار هستند.

این تنوع معمولا در ظاهر آن ها بوده و هرکدام از این قاب ها طرح و دیزاین خاص خود را دارند. اما این دلیل نمی شود که قاب‌ها از لحاظ متریال نیز مشابه باشند و فقط تفاوت آن ها محدود به ظاهر آن ها باشد. برای گوشی های آیفون قاب هایی با جنس سیلیکونی و پلاستیکی تولید می شود. اگر گوشی شما آیفون 12 پرومکس است و تصمیم دارید برای حفاظت از آن و جلوگیری از ضربات فیزیکی به آن قابی تهیه کنید، بهتر است قابی بخرید که علاوه بر جنس مناسب از ظاهر شیکی نیز برخوردار باشد.

پیشنهاد ما برای شما خرید قاب آیفون 12 پرو مکس یوگرین LP417 است. این قاب از ویژگی های بسیار مناسبی برخوردار بوده‌ و قیمت قاب آیفون 12 پرو مکس یوگرین LP417 نیز مقرون به صرفه است.

ویژگی های قاب آیفون 12 پرو مکس یوگرین LP417

با خرید قاب آیفون 12 پرو مکس یوگرین LP417 می توانید برای آیفون 12 پرو مکس خود بهترین قاب را در اختیار داشته باشید، زیرا این قاب از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که سبب شده است افراد بسیاری برای حفاظت از آیفون 12 پرومکس خود این محصول را خریداری کنند. جنس بدنه قاب آیفون 12 پرو مکس یوگرین LP417 سیلیکونی و با ضخامت استاندارد و به اندازه 1 میلی متر است. اگر روی این قاب مایعی ریخته شود لکه ایجاد نخواهد شد. زیرا یکی از ویژگی های این قاب گوشی ضد لک بودن آن است که از کثیفی آن جلوگیری می کند.

با استفاده از این قاب، در صورتی که گوشی شما ضربه فیزیکی بخورد، خیالتان راحت خواهد بود که گوشی دچار آسیب نمی شود. زیرا این قاب از قابلیت ضد ضربه بودن نیز برخوردار است. اگر قصد خرید قاب آیفون 12 پرو مکس یوگرین LP417 را دارید، این مدل مناسب آیفون 12 پرومکس 6.1 اینچی است. قیمت قاب آیفون 12 پرو مکس یوگرین LP417 با توجه به ویژگی های بی نظیری که دارد، بسیار مناسب است.

خرید قاب آیفون 12 پرو مکس یوگرین LP417

برای خرید قاب آیفون 12 پرو مکس مدل یوگرین LP417 باید به یکی از فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. لاجی لوک یکی از وب سایت های معتبر است که شما می توانید با خیال راحت خرید قاب آیفون 12 پرو مکس یوگرین LP417 را از طریق آن انجام دهید. تمامی اجناس این سایت دارای ضمانت اصالت کالا هستند و شما می توانید با اطمینان خاطر از این سایت خرید کنید‌. همچنین قیمت قاب آیفون 12 پرو مکس یوگرین LP417 در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک بسیار منصفانه در نظر گرفته شده است.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
064-203200025

مشخصات

جنس ساخت
پلاستیک (سیلیکون)
ویژگی ها
دارای ضخامت 1 میلی‌ متر
دارای قابلیت ضد ضربه و ضد لک بودن
مناسب برای آیفون 12 پرو 6.1 اینچی
پرسش و دیدگاه (0)
5 محصول مشابه یافت شد

مشخصات ظاهری

جنس ساخت
پلاستیک (سیلیکون)

سایر ویژگی ها

ویژگی ها
مناسب برای آیفون 12 پرو 6.1 اینچی
دارای ضخامت 1 میلی‌ متر
دارای قابلیت ضد ضربه و ضد لک بودن

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم