برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

هاب 5 پورت Type C به USB 3.0 با قابلیت PD یوگرین 50312 CM164

امتیاز: نظر بدهید!

Ugreen CM-164 USB 3.1 Type C HUB, 5 Port With Power Delivery PD / 50312

نام تجاری:
رنگ
  • خاکستری تیره
گارانتی
  • 18 ماهه اُوان
1,270,000 تومان
به جای 0 تومان
دسته بندی :
هاب یوگرین
کاتالوگ : دانلود
علاقه‌ مندی
اگر موجود شد خبرم کن!

با خرید این محصول می توانید 12 امتیاز وفاداری دریافت کنید، که در صورت ثبت سفارش می تواند به یک کد تخفیف 12000 تومانی در سفارشات بعدی تبدیل شود.

توضیحات

نقد و بررسی هاب 4 پورت Type C به USB 3.0 با قابلیت PD یوگرین 50312 CM164

هاب وسیله ای کاربردی است که به منظور افزایش تعداد پورت های USB کامپیوتر و لپ تاپ مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از کاربران برای اتصال همزمان چند دستگاه مانند هارد اکسترنال، فلش مموری، رم ریدر و یا حتی کابل شارژ موبایل خود به کامپیوتر یا لپ تاپ، به تعداد بیشتری پورت یو اس بی نیاز دارند؛ به همین دلیل به سراغ خرید هاب روی می آورند. هاب 4 پورت Type C به USB 3.0 با قابلیت PD یوگرین 50312 CM164 محصول فوق العاده ای است که مشکل محدودیت تعداد پورت ها را حل کرده و 4 پورت USB 3.0 در اختیار شما قرار می دهد.

ویژگی های ظاهری یوگرین 50312 CM164

هاب 4 پورت Type C به USB 3.0 با قابلیت PD یوگرین CM164 به دلیل اندازه کوچک و جمع و جوری که دارد، به راحتی در داخل کیف یا جیب جا می شود و می توانید هنگام کار یا مسافرت آن را همراهتان داشته باشید. بدنه آلومینیومی هاب، قابلیت دفع گرما را دارد. علاوه بر این، جای اثر انگشت روی آن نمی ماند و دوام و ماندگاری بالا را تضمین می کند.

این محصول 4 پورت USB 3.0 دارد که می توانند داده ها را با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه انتقال دهند. علاوه بر این، در یک طرف هاب، یک پورت USB-C برای شارژ سریع و در طرف دیگر، کابل USB برای اتصال هاب به دستگاه های مختلف قرار دارد.

ویژگی های فنی

با استفاده از هاب 4 پورت Type C به USB 3.0 با قابلیت PD یوگرین CM164 می توانید تعداد محدود پورت های USB روی کامپیوتر یا لپ تاپ را افزایش دهید و دستگاه های بیشتری را بدون نیاز به برقراری ارتباط مجدد، وصل کنید. این محصول اتصال آسان به دستگاه های دارای پورت USB مانند صفحه کلید، هدست، ماوس، هارد دیسک، usb فن و... را فراهم می کند. می توانید کیبورد و ماوس را همزمان به آن متصل کرده و از عملکرد فوق العاده هاب نهایت استفاده را داشته باشید.

پورت USB-C قرار گرفته در یک طرف این هاب، از قابلیت شارژ سریع 5V-20V PD پشتیبانی می کند. علاوه بر این، هاب یوگرین 50312 CM164 دارای قابلیت OTG نیز هست و می توانید به کمک کابلی که دارد، آن را به گوشی ها و لپ تاپ های دارای این قابلیت متصل کنید. این هاب قابلیت Plug & Play دارد. با این قابلیت دیگر نیازی به نصب درایور به صورت جداگانه نیست و کافیست فقط محصول را به دستگاه متصل و استفاده کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

اگر به دنبال خرید هاب 4 پورت هستید که سرعت انتقال بالایی داشته و بدون نصب و راه اندازی قابل استفاده باشد، هاب 4 پورت Type C به USB 3.0 با قابلیت PD یوگرین 50312 CM164 بهترین انتخاب پیش رویتان خواهد بود. برای خرید این محصول می توانید از طریق فروشگاه لاجی لوک اقدام کنید. از آنجا که فروشگاه اینترنتی لاجی لوک نمایندگی فروش محصولات یوگرین را در ایران بر عهده دارد و این محصولات را مستقیم و با حذف واسطه وارد می کند، دارای محصولات اورجینال و قیمت های مناسب تری نسبت به رقبا است؛ بنابراین می توانید خرید پرسود و لذت بخشی را تجربه کنید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
064-203116005

مشخصات

ابعاد
12 × 40 × 108 میلی متر
پوشش ظاهری کابل (روکش)
PVC (پلاستیک)
تعداد پورت ورودی
5 پورت
سرعت انتقال اطلاعات
5 گیگابیت بر ثانیه
قابلیت اتصال آداپتور
ندارد
نمایشگر وضعیت کارکرد
ندارد
پورت USB 3.0
دارد
نوع اتصال
باسیم
نوع رابط
پورت (Type C (USB 3.1
منبع تغذیه
پورت USB
اقلام همراه کالا
دفترچه راهنما
ویژگی ها
قابلیت PD
قابلیت دفع گرما
پرسش و دیدگاه (0)
16 محصول مشابه یافت شد

مشخصات ظاهری

ابعاد
12 × 40 × 108 میلی متر
پوشش ظاهری کابل (روکش)
PVC (پلاستیک)

مشخصات هاب - رم ریدر

تعداد پورت ورودی
5 پورت
سرعت انتقال اطلاعات
5 گیگابیت بر ثانیه
قابلیت اتصال آداپتور
نمایشگر وضعیت کارکرد
پورت USB 3.0

مشخصات فنی

نوع اتصال
باسیم
نوع رابط
پورت (Type C (USB 3.1
منبع تغذیه
پورت USB

سایر ویژگی ها

اقلام همراه کالا
دفترچه راهنما
ویژگی ها
قابلیت PD
قابلیت دفع گرما

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم