برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

رم ریدر یوگرین CM104

امتیاز: نظر بدهید!

Ugreen CM-104 Card Reader / 40752 - 40753

نام تجاری:
رنگ
  • مشکی
  • سفید
گارانتی
  • 18 ماهه اُوان
به زودی
به جای 0 تومان
دسته بندی :
رم ریدر یوگرین
کاتالوگ : دانلود
علاقه‌ مندی
اگر موجود شد خبرم کن!

برای این محصول هیچ امتیاز پاداشی وجود ندارد.

توضیحات

نقد و بررسی رم ریدر یوگرین CM104

رم ریدر یا خواننده کارت حافظه (Memory Card Reader) یک دستگاه پرکاربرد بوده که برای خواندن اطلاعات و داده های ذخیره شده روی کارت‌های حافظه مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها معمولا دارای درگاه های مختلفی برای انواع مختلف کارت های حافظه هستند. استفاده اصلی از رم ریدر برای انتقال داده ها از کارت حافظه به رایانه یا دستگاه دیگر است. با استفاده از رم ریدر می توانید عکس ها، ویدئوها، موسیقی و سایر فایل های ذخیره شده روی کارت حافظه خود را به راحتی به رایانه منتقل کنید. توجه داشته باشید رم ریدرها بسیار متنوع و کاربری بوده و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. رم ریدر یوگرین CM104 یکی از بهترین برند‏های این محصول است که کیفیت و کارایی بالایی دارد. شما با خرید رم ریدر یوگرین CM104 می توانید یک همراه همیشگی جهت انتقال داده های خود داشته باشید. قیمت رم ریدر یوگرین CM104 نیز مقرون به صرفه است.

ویژگی های رم ریدر یوگرین  CM104

رم ریدر یوگرین CM104 با ابعاد 11.5×20×60 بسیار کاربردی و پر طرفدار است که با سرعت انتقال 5 گیگابایت بر ثانیه کار شما را برای انتقال اطلاعات داده راحت کرده است. رم ریدر یوگرین CM104 با سیستم عامل هایی همچون windows ، Mac، IOS، linux سازگاری دارد. این رم ریدر باکیفیت بسیار کوچک و قابل حمل است که میتوان آن را در هر مکانی همراه خود داشت. تعداد پورت این محصول 2 عدد بوده و دارای ورودی Micro TF/TF و Micro SD/SD است. با خرید رم ریدر یوگرین CM104 امکان این را دارید که همزمان 2 کارت حافظه را در آن گذاشته و مورد استفاده قرار دهید.

همچنین رم ریدر یوگرین CM104 قابلیت استفاده به صورت plug & play را دارد. اتصال این نوع از رم ریدرها باسیم بوده و از پورت 3.0  USB پشتیبانی می کند. قبل از خرید رم ریدر یوگرین CM104 در نظر داشته باشید که این محصول قابلیت اتصال آداپتور و نمایشگر وضعیت کارکرد ندارد. رم ریدر CM104 از برند Ugreen در رنگ سفید و مشکی با شناسه های یوگرین 40752 و یوگرین 40753 در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک موجود است و قیمت رم ریدر یوگرین CM104 با توجه به کیفیت و کارایی بالایی که دارد، بسیار مناسب است.

خرید رم ریدر یوگرین CM104

رم ریدر یکی از انواع لوازم جانبی کامپیوتر است که به انتقال اطلاعاتی مانند فیلم و عکس به شما کمک می کند. توجه نمایید که خرید رم ریدر از یک فروشگاه مطمئن بسیار حائز اهمیت است. در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک می توانید محصولاتی اورجینال و باکیفیت را خریداری نمایید و از مزیت هایی مانند ضمانت اصالت کالا نیز بهره مند شوید. قیمت رم ریدر یوگرین CM104 در محدوده متغیری قرار دارد که می توانید مناسب ترین قیمت را در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک پیدا کنید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
064-203

مشخصات

ابعاد
11.5 × 20 × 66 گرم
جنس ساخت
پلاستیک
تعداد پورت ورودی
2 پورت
سرعت انتقال اطلاعات
5 گیگابیت بر ثانیه
قابلیت اتصال آداپتور
ندارد
نمایشگر وضعیت کارکرد
ندارد
پورت Micro SD/SD
دارد
پورت Micro TF/TF
دارد
نوع اتصال
باسیم
نوع رابط
پورت USB 3.0
سازگار با سیستم عامل‌ ها - دستگاه ها
Windows - Mac OS - Linux
ویژگی ها
قابلیت استفاده به صورت Plug & Play
قابلیت خواندن همزمان دو کارت حافظه
پرسش و دیدگاه (0)
16 محصول مشابه یافت شد
3,320,250 تومان 3,495,000 تومان
تخفیف ‎−5%
Ugreen CM-179 USB 3.0 Type C HUB, 10 Port With HDMI Port + VGA + Gigabit LAN + Power Delivery / 80133 توجــه! برای تست سازگاری دستگاه خود با این محصول، می توانید به صورت حضوری به آدرس دفتر سایت مراجعه بفرمایید.

مشخصات ظاهری

ابعاد
11.5 × 20 × 66 گرم
جنس ساخت
پلاستیک

مشخصات هاب - رم ریدر

تعداد پورت ورودی
2 پورت
سرعت انتقال اطلاعات
5 گیگابیت بر ثانیه
قابلیت اتصال آداپتور
نمایشگر وضعیت کارکرد
پورت Micro SD/SD
پورت Micro TF/TF

مشخصات فنی

نوع اتصال
باسیم
نوع رابط
پورت USB 3.0

سایر ویژگی ها

سازگار با سیستم عامل‌ ها - دستگاه ها
Windows - Mac OS - Linux
ویژگی ها
قابلیت استفاده به صورت Plug & Play
قابلیت خواندن همزمان دو کارت حافظه

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم