برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

شارژر دیواری انکر 336 A2674

امتیاز: نظر بدهید!

Anker 336 Wall Charger / A-2674

نام تجاری:
رنگ
  • مشکی
نوع سوکت
  • 3 شاخه
  • 2 شاخه
گارانتی
  • اصلـی
1,780,000 تومان
به جای 0 تومان
دسته بندی :
شارژر انکر
کاتالوگ : دانلود
علاقه‌ مندی

با خرید این محصول می توانید 17 امتیاز وفاداری دریافت کنید، که در صورت ثبت سفارش می تواند به یک کد تخفیف 17000 تومانی در سفارشات بعدی تبدیل شود.

آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
توضیحات

نقد و بررسی شارژر دیواری انکر 336 A2674

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، بیشتر کسب و کارها به صورت آنلاین و از طریق گوشی موبایل یا دستگاه های دیگر کارهایشان را پیش می برند و این دستگاه ها برای عملکرد خوب باید شارژ شوند. در گذشته همه گوشی های موبایل همراه با شارژر به فروش می رسیدند، اما اکنون کمپانی های مطرحی مانند سامسونگ، اپل و شیائومی، شارژر را ارائه نمی دهند و کاربر باید خودش نسبت به خرید آن اقدام کند. از طرفی، خرید شارژر بی کیفیت می تواند به باتری و گوشی آسیب برساند. به همین دلیل، تهیه یک شارژر مناسب به کابوس کاربران تبدیل شده است؛ اما نگران نباشید! با خرید شارژر دیواری انکر 336 A2674 می توانید به این کابوس خاتمه دهید.

ویژگی های ظاهری Anker 336 Wall Charger / A-2674

شارژر دیواری انکر مدل 336 A2674، محصولی جمع و جور و قدرتمند است. این شارژر دارای دو درگاه خروجی USB Type-C با توان خروجی 67 وات است بدنه شارژر از پلاستیک سخت ساخته شده و در برابر خط و خش بسیار مقاوم است. طراحی شارژر نیز به گونه ای است که از تولید حرارت بیش از حد جلوگیری می کند. شارژر A2674 از فناوری PowerIQ پشتیبانی می کند. این فناوری به شارژر کمک می کند تا از طریق شناسایی سریع دستگاه متصل، بهترین ولتاژ و جریان را برای آن فراهم کند. این محصول برای شارژ طیف گسترده ای از دستگاه های هوشمند مانند گوشی های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها، وایرلس شارژرها و ... مناسب است.

ویژگی های فنی شارژر دیواری انکر 336 A2674

این شارژر خارق‌العاده از فناوری پیشرفته PowerIQ بهره می برد؛ به این معناست که این مدل شارژ دیواری انکر جریان ورودی شارژ را متناسب با گوشی و یا دستگاه مورد نیاز شما می کند، به عنوان مثال اگر گوشی با باتری ۱۵ واتی استفاده می کنید این شارژر گوشی شما را با جریان 15 وات شارژ می کند.

یکی دیگر از قابلیت های این شارژر، شارژ سریع است که این امکان را به کاربر می دهد که اگر گوشی همراه شما از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی کند، می توانید گوشی خود را در کمترین زمان ممکن شارژ کنید؛ به عنوان مثال در عرض ۲۰ دقیقه می توانید آیفون را به میزان ۵۰ درصد شارژ کنید، بدون اینکه آسیبی به باتری وارد کند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

اگر دائما در حال سفر هستید یا شغلتان رانندگی است و قصد خرید شارژر دیواری خوب را دارید، ما به شما شارژر دیواری انکر 336 A2674 را پیشنهاد می دهیم. برای خرید شارژر دیواری انکر مدل 336 A2674 و دیگر محصولات انکر می توانید پس از ثبت نام در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک، نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید. تمامی محصولات لاجی لوک با بهترین قیمت و گارانتی معتبر شرکتی به فروش می رسند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
507-122

مشخصات

خروجی USB
1 عدد
خروجی USB Type-C
2 عدد
ولتاژ ورودی
240 ولت
دسته بندی حداکثر توان خروجی (صرفاً دسته بندی)
60 تا 90 وات
توان خروجی
67 وات
خروجی شارژ سریع
دارد
تکنولوژی شارژ سریع
PowerIQ 3.0
فناوری GaN
ندارد
نوع کاربری
دیواری
ویژگی ها
امکان شارژ همزمان 3 دستگاه
قابلیت شارژ سریع Power IQ (قابلیت هوشمند تشخیص جریان مورد نیاز دستگاه)
پرسش و دیدگاه (0)
16 محصول مشابه یافت شد

مشخصات چندراهی - محافظ برق - آداپتور - شارژر

خروجی USB
1 عدد
خروجی USB Type-C
2 عدد
ولتاژ ورودی
240 ولت
دسته بندی حداکثر توان خروجی (صرفاً دسته بندی)
60 تا 90 وات
توان خروجی
67 وات
خروجی شارژ سریع
تکنولوژی شارژ سریع
PowerIQ 3.0
فناوری GaN

مشخصات فنی

نوع کاربری
دیواری

سایر ویژگی ها

ویژگی ها
امکان شارژ همزمان 3 دستگاه
قابلیت شارژ سریع Power IQ (قابلیت هوشمند تشخیص جریان مورد نیاز دستگاه)

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم