برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

کابل اپتیکال یوگرین AV108

Ugreen AV-108 Optical Cable / 10542 - 10541

نام تجاری:
رنگ
  • خاکستری
طول کابل
  • 1.5 متر
  • 3 متر
گارانتی
  • 18 ماهه اُوان

تخفیف خرید عمده

تعداد تخفیف واحد سود شما
3 6% 113,400 تومان
630,000 تومان
به جای 0 تومان
دسته بندی :
کابل یوگرین
کاتالوگ : دانلود
علاقه‌ مندی (3)

با خرید این محصول می توانید 6 امتیاز وفاداری دریافت کنید، که در صورت ثبت سفارش می تواند به یک کد تخفیف 6000 تومانی در سفارشات بعدی تبدیل شود.

آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
توضیحات

نقد و بررسی کابل اپتیکال یوگرین AV108

کابل‌های انتقال صدا که با نام‌های کابل اپتیکال یا کابل TOS Link شناخته می‌شوند، ابزاری برای انتقال صدا به‌صورت فیبر نوری هستند. در واقع، این کابل‌ها از فناوری فیبر نوری برای انتقال صدا با بالاترین کیفیت استفاده می‌کنند. تفاوت کابل‌های اپتیکال با دیگر کابل‌ها، سرعت بالا در انتقال صدا و کیفیت بسیار خوب صدای منتقل شده است. 

اگر به دنبال راهی برای انتقال صدا، بدون نویز و بدون تأخیر هستید، کابل‌های اپتیکال بهترین گزینه برای شما است. کابل اپتیکال یوگرین AV108 یک نمونه از بهترین کابل‌های اپتیکال است که در این مقاله به نقد و بررسی آن می‌پردازیم. 

معرفی محصول کابل اپتیکال یوگرین AV108

کابل اپتیکال یوگرین یک کابل مناسب برای انتقال سیگنال است. از این کابل می‌توانید برای دستگاه‌هایی که دارای درگاه اپتیکال هستند، استفاده کنید. این کابل در دو سایز 1.5 متری و 3 متری به فروش می‌رسد. کابل اپتیکال یوگرین AV108 تک فیش است و در دو طرف آن جک‌های اپتیکال قرار دارد که اتصال را به درگاه اپتیکال برقرار می‌کند. از آنجایی که این کابل در برابر نویز، بسیار مقاوم است، برای اتصال به سیستم‌های صوتی و تلویزیون‌های LED دارای سینمای خانگی می‌تواند گزینه خوبی باشد. 

طراحی و ساخت کابل اپتیکال Ugreen AV108

کابل اپتیکال یوگرین AV108 از نظر ظاهری، کیفیت بسیار بالایی دارد. در ساخت این کابل از مواد اولیه با کیفیت استفاده شده و جنس این کابل از PVC است. کانکتورهای کابل دارای روکشی از جنس طلا هستند تا رسانایی بالاتری برای انتقال سیگنال ارائه دهد. زمانی که این کابل را خریداری می‌کنید، کانکتورهای کابل دارای یک پوشش پلاستیکی هستند. بهتر است که این پوشش‌ها نگه دارید و در هنگامی که از کابل استفاده نمی‌کنید، این پوشش‌ها را روی کانکتورها قرار دهید. 

پوشش‌های پلاستیکی برای جلوگیری از ورود گردوغبار، آسیب‌های مختلف و حتی اکسیدشدن کانکتورها مورداستفاده قرار می‌گیرند. این کابل در فروشگاه لاجی لوک در دو سایز 1.5 و 3 متری به فروش می‌رسد. قطر خارجی کابل نیز تقریبا 7.0 میلی متر است. همچنین، بدنه کابل به صورت پلاستیک بافته شده است تا کابل در برابر پارگی و فرسایش مقاومت بیشتری داشته باشد. 

ویژگی‌های فنی کابل اپتیکال یوگرین AV108

کابل اپتیکال یوگرین av108، بهترین گزینه برای برقراری اتصال فیبر نوری و انتقال سیگنال است. این کابل قابلیت اتصال به تلویزیون، DVD، پخش‌کننده‌های خانگی، اسپیکرها و هر دستگاهی که دارای ورودی اپتیکال باشد، را دارد. به‌سادگی کانکتورهای این کابل به ورودی و خروجی اپتیکال سیستم‌های شما متصل می‌شوند و فرایند انتقال صدا را انجام می‌دهند. 

از ویژگی‌های فنی مهم این کابل، به‌کاررفتن روکش طلا در کانکتورهای است که میزان رسانایی برای انتقال صدا را بیشتر می‌کند. در این حالت، نویزها از صدا حذف شده و باکیفیت‌ترین صدا پخش می‌شود. این کابل دارای کیفیت صدای Hifi است. کابل اپتیکال یوگرین av108 به‌منظور استفاده برای Hifi Stereo System و Home Theater طراحی شده و از صدای Dolby AC3, DTS پشتیبانی می‌کند. 

عملکرد کابل اپتیکال Ugreen AV108

عملکرد کابل اپتیکال یوگرین مربوط به کیفیت صدا می‌شود. شما پس از نصب و برقراری اتصال کابل به گیرنده و فرستنده اپتیکال، می‌توانید این کیفیت صدا را مورد بررسی قرار دهید. اتصال کانکتورهای این کابل نیز بسیار ساده است و نیازی به تخصص خاصی ندارد. 

مزایا و معایب کابل اپتیکال یوگرین AV108

قبل از خرید کابل اپتیکال یوگرین مدل AV108 Toslink، حتماً بخش مزایا و معایب مربوط به محصول و نظرات کاربران را بررسی کنید. این دو بخش به شما کمک می‌کند تا خرید مطمئن‌تر و کاربردی‌تری داشته باشید. 

مزایای کابل اپتیکال یوگرین مدل AV108: 

  • وجود روکش طلا در کانکتورهای کابل برای رسانایی بیشتر 
  • عدم وجود نویز روی صداها
  • استفاده ساده
  • قابل سفارش در دو سایز 1.5 و 3 متری
  • مقرون‌به‌صرفه 
  • جنس بدنه مقاوم

معایب کابل اپتیکال یوگرین مدل AV108:

  • در صورت آسیب، ضربه و خم‌شدن کابل، کیفیت صدای آن کاهش پیدا می‌کند. 

مقایسه کابل اپتیکال یوگرین av108 با محصولات مشابه

حالا می‌خواهیم کابل اپتیکال یوگرین av108 را با چند نمونه از کابل‌های اپتیکال موجود در فروشگاهمان مقایسه کنیم. 

نام محصول ویژگی‌های محصول 
کابل اپتیکال وی نت V-CSO00015 پوشش بدنه پلاستیکی است و مقاومت زیادی ندارد. پوشش کانکتور فلزی با روکش طلا است. قیمت بسیار کمی دارد.
کابل اپتیکال یوگرین AV122 پوشش بدنه پلاستیکی است. دارای پوشش لاستیکی محافظ برای کانکتورها است و کانکتور با روکش طلا پوشیده شده است. قابلیت Plug and Play هم دارد. 
کابل اپتیکال کی نت پلاس KP-C1006 پوشش بدنه پلاستیکی است و حالت بافته شده ندارد. این کابل قابلیت حذف نویز ندارد و تنها انتقال صدا به‌صورت فیبر نوری را انجام می‌دهد. 

ارزش خرید کابل اپتیکال Ugreen AV108 

قیمت کابل اپتیکال Ugreen 10542 AV108 در مقایسه با دیگر نمونه‌های موجود در بازار، بسیار مقرون‌به‌صرفه و مناسب است. چرا که این چند نمونه که در بالا با این محصول مقایسه کردیم، بسیاری از قابلیت‌های این مدل از کابل اپتیکال یوگرین را ندارند و به همین دلیل، قیمت کمتری دارند. پس این محصول قطعاً ارزش خرید دارد و خرید آن از لاجی لوک به شما توصیه می‌شود. 

نظرات کاربران درباره کابل اپتیکال یوگرین AV108

برای بررسی بهتر ویژگی‌ها و قابلیت این کابل، در ادامه به چند نمونه از نظرات کاربران می‌پردازیم. 

  • کابل بسیار خوبی است و کیفیت عالی دارد. 
  • کابل بسیار باکیفیتی است. من هنوز ایراد و ضعفی در آن ندیده‌ام.
  • کابل بسیار خوبی است؛ ولی در صورت خم‌شدن و آسیب‌دیدن کابل، کیفیت صدای آن به‌شدت افت می‌کند. کابل بسیار حساس است و باید بادقت بیشتری با آن رفتار کرد. 

گارانتی و خدمات پس از فروش

در فروشگاه لاجی لوک، این محصول همراه با گارانتی ۱۸ماهه اوان برای شما ارسال می‌شود. قیمت کابل اپتیکال Ugreen AV108 در مقایسه با دیگر فروشگاه‌ها، بسیار کمتر است و این قیمت همراه با گارانتی ۱۸ماهه، در هیچ فروشگاهی وجود ندارد. در فروشگاه ما، امکان خرید از طریق اسنپ‌پی هم وجود دارد. در این صورت می‌توانید الان خرید کرده و هزینه آن را در چهار قسط پرداخت کنید. 

پس از دریافت محصول، حتماً آن را چک کرده و در صورت وجود مشکل، با هماهنگی تیم پشتیبانی، محصول را مرجوع کنید. برای استفاده از گارانتی محصول نیز، تا 18 ماه هر اتفاقی برای کابل رخ دهد، تیم ما این محصول را تعمیر یا تعویض می‌کند. 

جمع‌بندی

کابل اپتیکال یوگرین AV108 انتخابی خوب برای انتقال صدا به‌صورت فیبر نوری است. اگر به دنبال کابلی هستند که تمامی نویزهای روی صدا حذف کند، این کابل انتخاب شما خواهد بود. اگر قصد خرید این محصول را دارید، از طریق سایت لاجی لوک، سفارش خود را ثبت کرده و پس از پرداخت هزینه، آن را درب منزل تحویل بگیرید. 

سؤالات متداول

طول کابل اپتیکال یوگرین av108 چقدر است؟  این کابل در فروشگاه ما در دو سایز 1.5 و 3 متری به فروش می‌رسد. 
آیا امکان اتصال این کابل به تلویزیون هم وجود دارد؟  بله امکان اتصال این کابل به هر دستگاهی که دارای ورودی اپتیکال باشد، وجود دارد. 
کیفیت صدای کابل اپتیکال یوگرین av108 چیست؟  این کابل دارای کیفیت صدای Hifi است. 
ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
203-104117

مشخصات

پوشش ظاهری کابل (روکش)
بافته شده
گروه کابل - مبدل
Optical Audio - Digital Audio
نوع کابل - مبدل
Optical - SPDIF (دیجیتال)
پوشش کانکتور
پلاستیک (PVC)
زاویه سوکت
استاندارد
نوع درگاه های ورودی
Optical - SPDIF
نوع درگاه های خروجی
Optical - SPDIF
ویژگی ها
جنس سر کانکتور فلزی با روکش طلا
دارای کلاهک محافظ لاستیکی
دارای کیفیت صدای Hifi
ضخامت کابل OD7mm
طراحی شده به منظور استفاده برای Hifi Stereo System و Home Theater
پشتیبانی از صدای Dolby AC3, DTS
پرسش و دیدگاه (2)
Rated 4.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

تفاوت بین مدل AV108 و AV122

سلام <br /> وقتتون بخیر باشه <br /> میخواستم ببینم تفاوت بین کابل اپتیکال یوگیرین مدل AV108 و AV122 چی هست؟<br /> دوتاشون کابل اپتیکال هستند و یک برند، ولی مدل هاشون فرق داره<br /> <br /> چه فرقی دارن؟ و اینکه کودوم بهتره؟

کیفیت ساخت
ارزش خرید
امکانات و قابلیت
آیا این نظر برای شما مفید بود؟ بله خیر
پاسخ از لاجی لوک:
درود بر شما.<br /> کیفیت ساخت دوست عزیز و دیگر هیچ! میتونید دو کالا رو در صفحه هر محصول در مقایسه قرار بدید و بررسی راحتتری بفرمایید.<br /> کابل اپتیکال یوگرین AV108 بهتر است.<br /> موفق باشید.
خرید تایید شده

بسیار عالی و با کیفیت

من برای اتصال تلویزیون به ساندبار استفاده کردم. کیفیت ساخت بسیار بالایی داره. بسته بندی عالی. کیفیت انتقال صدای عالی. من 260 تومن خریدم که بهترین قیمت در بین سایر فروشگاه های اینترنتی بود. خیلی سریع به دستم رسید. مهم تر این که 18 ماه گارانتی داره و این خیلی عالیه. ممنون از همه عوامل فروشگاه لاجی لوک.

کیفیت ساخت
ارزش خرید
امکانات و قابلیت
آیا این نظر برای شما مفید بود؟ بله خیر
پاسخ از لاجی لوک:
سلام، وقت شما بخیر.<br /> ممنونیم از اعتماد و خرید شما.<br /> موفق باشید.
16 محصول مشابه یافت شد
2,140,000 تومان
Ugreen HD-101 HDMI v1.4 Cable / 10167 - 10170 - 11106 توجــه! متراژ 5 متری این کابل دارای رزولوشن 4k&times;2k 30HZ و متراژ 10 و&nbsp;15&nbsp;متری دارای رزولوشن 1080P 60HZ می باشد. متراژ 5 متری این کالا دارای ضخامت...

مشخصات ظاهری

پوشش ظاهری کابل (روکش)
بافته شده

مشخصات کابل - مبدل

گروه کابل - مبدل
Optical Audio - Digital Audio
نوع کابل - مبدل
Optical - SPDIF (دیجیتال)
پوشش کانکتور
پلاستیک (PVC)
زاویه سوکت
استاندارد

مشخصات فنی

نوع درگاه های ورودی
Optical - SPDIF
نوع درگاه های خروجی
Optical - SPDIF

سایر ویژگی ها

ویژگی ها
پشتیبانی از صدای Dolby AC3, DTS
طراحی شده به منظور استفاده برای Hifi Stereo System و Home Theater
ضخامت کابل OD7mm
دارای کیفیت صدای Hifi
دارای کلاهک محافظ لاستیکی
جنس سر کانکتور فلزی با روکش طلا

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم