برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

پایه رومیزی مانیتور برساد SMA-03

Bersad SMA03 Desk Monitor Stand

نام تجاری:
رنگ
  • مشکی
گارانتی
  • سلامت فیزیکی کالا
1,130,000 تومان
به جای 0 تومان
کاتالوگ : دانلود
علاقه‌ مندی

با خرید این محصول می توانید 11 امتیاز وفاداری دریافت کنید، که در صورت ثبت سفارش می تواند به یک کد تخفیف 11000 تومانی در سفارشات بعدی تبدیل شود.

آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
توضیحات

نقد و بررسی پایه رومیزی مانیتور برساد SMA-03

امروزه بسیاری از فعالیت های روزمره به استفاده از رایانه های گوناگون گره خورده است. از این رو میانگین استفاده از انواع رایانه ها، افزایش یافته است. با رونق رایانه ها، لوازم جانبی های بسیاری با هدف استفاده آسان و افزایش بهره وری این رایانه ها، تولید شده است. از جمله این وسایل، میتوان به پایه رومیزی مانیتور اشاره کرد. این محصول کاربردی با هدف افزایش بهره وری سیستم های کامپیوتری در هنگام استفاده های طولانی مدت، به تولید رسید. پایه های رومیزی مانیتور، در برند‌ها و مدل های مختلفی در بازار وجود دارد.

بنابراین برای خرید این محصول در ابتدا باید در مورد بهترین برند تولیدکننده پایه رومیزی مانیتور و بهترین مدل آن اطلاعات لازم را کسب کنید. زیرا برند پایه رومیزی مانیتور در کیفیت و ویژگی های آن تاثیر قابل توجهی دارد. برند برساد یکی از بهترین تولیدکنندگان پایه رومیزی محسوب می شود. در میان مدل های مختلف این محصول، پایه رومیزی برساد مدل SMA-03 از کیفیت بالایی برخوردار است. شما می توانید برای اطمینان از قیمت پایه رومیزی مانیتور برساد SMA-03 و بهره مندی از لذت خرید آسان، پایه رومیزی مانیتور برساد SMA-03 را از فروشگاه معتبر لاجی لوک خریداری نمایید.

ویژگی های پایه رومیزی مانیتور برساد SMA-03

پایه رومیزی برساد در مدل های مختلفی عرضه می شود که در میان این مدل ها، خرید پایه رومیزی مانیتور برساد SMA-03 از طرفداران بسیاری برخوردار بوده که این امر بر ویژگی های منحصر ‌به فرد این محصول دلالت دارد. کاربرد اصلی این محصول، تنظیم مکان قرارگیری مانیتور رو به رو چشمان است. قابلیت تتظیم ارتفاع مانیتور و چرخش در جهات مختلف سبب می شود تا شما قوز نکرده و در حالت صحیح بنشینید. این محصول تنها برای مانیتور‌های 27 اینچی مناسب است.

پایه رومیزی مانیتور برساد مدل SMA-03 از با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده و از جنس آلومینیوم و آهن است و فضا محدودی را اشغال می کند. از جمله ویژگی های پایه رومیزی مانیتور برساد SMA-03 میتوان به مقاومت بالا این محصول در برابر عواملی همچون ضربه، خوردگی، خراش و... اشاره کرد. این محصول به گونه ای طراحی شده تا توانایی تحمل اجسامی با حداکثر وزن 8 کیلوگرم را داشته باشد‌. این محصول با قرارگیری روی میز کامپیوتر ارتفاع مانیتور را در دامنه طولی 17 تا 30 سانتی متر تنظیم می کند. پایه این محصول به صورت متحرک ساخته شده و امکان چرخش در جهات مختلف از جمله چرخش 360 درجه صفحه مانیتور، چرخش 30 درجه در جهات بالا و پایین به صورت عمودی و چرخش 60 درجه در چپ و راست به صورت افقی در این محصول فراهم است. همچنین قیمت پایه رومیزی مانیتور برساد SMA-03 نسبت به ویژگی های شگفت انگیز این محصول بسیار مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است.

خرید پایه رومیزی مانیتور برساد  SMA-03

اگر در طول روز مدت زمان زیادی را صرف استفاده از رایانه می کنید یا شغل شما به گونه ای است که همواره با کار‌های کامپیتوری سر و کار دارید، بهتر است به فکر خرید پایه رومیزی مانیتور برساد SMA-03 باشید. زیرا استفاده طولانی مدت و نشستن طولانی روی میز کار در حین کار با سیستم، می تواند مشکلاتی همچون کمر درد، گردن درد، گرفتگی عضلات و... را برای شما به همراه داشته باشد. اما استفاده از پایه مانیتور برساد مدل SMA-03 باعث می شود تا با استفاده از قابلیت هایی همچون تنظیم ارتفاع مانیتور، چرخش مانیتور در جهات مختلف و قرارگیری مانیتور رو به رو چشمان شما، این مشکلات رخ ندهد.

شما می‌توانید با خرید پایه رومیزی مانیتور برساد SMA-03 از فروشگاه معتبر لاجی لوک، از لذت خرید مقرون به صرفه بهره مند شوید و از خدمات این فروشگاه استفاده نمایید. این فروشگاه کیفیت، اصالت و قیمت پایه رومیزی مانیتور برساد SMA-03 را تضمین می کند و به عبارتی برای این محصول کاربردی ضمانت اصالت کالا در نظر گرفته است تا خریدی لذت بخش را برای مشتریان به ارمغان بیاورد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لاجی لوک ویژگی های پایه رومیزی مانیتور برساد SMA-03 را مورد بررسی قرار دهید و سپس اقدام به خرید این محصول کاربردی نمایید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
109-

مشخصات

جنس ساخت
آلومینیوم + آهن
نوع حرکت پایه مانیتور - تلویزیون
متحرک
وزن قابل تحمل
8 کیلوگرم
فاصله پیچ های نصب
7.5 × 7.5 میلی متر - 10 × 10 میلی متر
نوع کاربری
رومیزی
گواهینامه استاندارد
دارای استاندارد VESA
ویژگی ها
امکان چاپ لوگو
دارای قابلیت تنظیم ارتفاع به طول 17 تا 30 سانتی متر
دارای قابلیت چرخش 30 درجه به بالا و پایین به صورت عمودی
دارای قابلیت چرخش 60 درجه به راست و چپ به صورت افقی
دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای صفحه ی مانیتور
مقاوم در برابر خوردگی و خراش
مناسب برای مانیتورهای 27 اینچی
پرسش و دیدگاه (2)
Rated 4.67 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

پرسش

این به مانیتور 22 اینچ سامسونگ میخوره؟

کیفیت ساخت
ارزش خرید
امکانات و قابلیت
آیا این نظر برای شما مفید بود؟ بله خیر
پاسخ از لاجی لوک:
درود بر شما <br /> بله جناب این پایه برای مانیتور 22 اینچ تا 27 اینچ مناسب میباشد<br /> فقط مطمئن بشید که مانیتورتون 4 تا جای پیچ داشته باشد.

باکیفیت و کار راه انداز

سلام. کیفیت خوبی داره و کارم رو راه انداخت. ممنونم از ارسال به موقعتون

کیفیت ساخت
ارزش خرید
امکانات و قابلیت
آیا این نظر برای شما مفید بود؟ بله خیر
پاسخ از لاجی لوک:
درود بر شما.<br /> سپاس از خرید و دلگرمی شما.<br /> پاینده باشید.
6 محصول مشابه یافت شد

مشخصات ظاهری

جنس ساخت
آلومینیوم + آهن

مشخصات پایه نگهدارنده مانیتور - تلویزیون - دی وی دی

نوع حرکت پایه مانیتور - تلویزیون
متحرک
وزن قابل تحمل
8 کیلوگرم
فاصله پیچ های نصب
7.5 × 7.5 میلی متر - 10 × 10 میلی متر

مشخصات فنی

نوع کاربری
رومیزی

سایر ویژگی ها

گواهینامه استاندارد
دارای استاندارد VESA
ویژگی ها
دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای صفحه ی مانیتور
دارای قابلیت چرخش 30 درجه به بالا و پایین به صورت عمودی
دارای قابلیت چرخش 60 درجه به راست و چپ به صورت افقی
امکان چاپ لوگو
مقاوم در برابر خوردگی و خراش
دارای قابلیت تنظیم ارتفاع به طول 17 تا 30 سانتی متر
مناسب برای مانیتورهای 27 اینچی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم